יום שני, 15 בפברואר 2016

מי נוסע לתאילנד לעשות סדנאת בישול? ברור שאני!

http://ayelletshenhav.blogspot.co.il/p/blog-page_63.html
מי נוסע לסדנת בישול בתאילנד?


אוכל בכלל, אוכל בריא בפרט וסדנאות בישול תופסים חלק נכבד בחיי.  

כשהחלטנו לנסוע לתאילנד היה ברור שאני הולכת לעשות סדנת בישול.
איך לא? סדנת בישול בתאילנד נשמע לי מטורףףף!!!
אז איך היה?                
האמת מהמם!
לגמרי כמו שחופשה בתאילנד יכולה להיות. אז מה אם אצלי זה כולל גם סדנת בישול. כל אחד והכיף שלו!

הכל התחיל כשהאיש הגיע ליומולדת 50.
בא לו לנסוע לחופשה. לאן לנסוע זה החלטה קשה...(סתם לא באמת)בא לו מקום שאפשר פשוט לא לעשות בו כלום! ממש כלום! טוב מלבד לאכול, לעשות מסג'ים, ולצלול.... אז ברור שתאילנד.ואני? כמובן הדבר הראשון שחשבתי עליו היה האוכל...ו...ללכת לעשות סדנת בישול. כל אחד והמחשבות שלו.


אני אוהבת לפגוש אנשים חדשים ובמיוחד אם הם ממקומות אחרים. לא מפה. ככה אני ממש קולטת שלא נורא פה כל כך... למשל בחורה סינית שפגשתי בסדנת בישול (לא כ"כ סינית טיפוסית היא גרה הרבה שנים באוסטרליה) שסיפרה שהגיע דוקא לאזור הזה בתאילנד כי חיפשה מקום לחופשה שאין בו סינים... (ראש השנה הסיני מיליארד סינים בחופש) חשבתי שרק אני מחפשת מקומות לחופשה בלי ישראלים... ואז גיליתי שלברוח ממיליארד סינים זה הרבה יותר גרוע.
למשל בחור איראני שבא עם חברתו הצרפתייה הם גרים בפריז והכי אוהבים ללכת לסדנאות בישול (הוא מבשל לה!חלום!).
למשל בחורה ניו יורקית (שהייתי בטוחה שהיא ישראלית והיא ממש לא) שמלמדת אנגלית בסין, ויש לי חיבה לניו יורקים אחרי שגרתי שם פעם מזמן.
והכי הכי - כולם משוגעים כמוני...איזה כיף. באו לעשות סדנת בישול בתאילנד.    
<div id="fb-root"></div><script>(function(d, s, id) {  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];  if (d.getElementById(id)) return;  js = d.createElement(s); js.id = id;  js.src = "//connect.facebook.net/he_IL/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3";  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script><div class="fb-post" data-href="https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=183497165348500&amp;id=100010646534243" data-width="500"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><blockquote cite="https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=183497165348500&amp;id=100010646534243"><p>&#x5d0;&#x5d6; &#x5de;&#x5d4; &#x5d0;&#x5e0;&#x5d9; &#x5e2;&#x5d5;&#x5e9;&#x5d4; &#x5d1;&#x5ea;&#x5d0;&#x5d9;&#x5dc;&#x5e0;&#x5d3;? &#x5de;&#x5d1;&#x5e9;&#x5dc;&#x5ea;...&#x5d1;&#x5e8;&#x5d5;&#x5e8;!</p>‎Posted by ‎<a href="https://www.facebook.com/people/&#x5d0;&#x5d9;&#x5dc;&#x5ea;-&#x5e9;&#x5e0;&#x5d4;&#x5d1;/100010646534243">אילת שנהב</a>‎ on‎&nbsp;<a href="https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=183497165348500&amp;id=100010646534243">ראשון 7 פברואר 2016</a></blockquote></div></div>
אני והאופניים בסדנת בישול בתאילנד

נסענו באופניים, עם השפית התאילנדית שלנו, לשוק לעשות קניות. אני הכי אוהבת שוק! אושר! לראות איך מוציאים את הבפנים של אגוזי הקוקוס ועושים מהם חלב קוקוס בטעם גן עדן = אושר גדול!
סלט בהתהוות

אז מה בישלתי? מאיפה להתחיל?      
סלט פפאיה, מלא תבשילי קארי בכל הצבעים והריחות, מרקים עם ובלי חלב קוקוס (אוי זה טעים!), ירקות עם קשיו בלי קשיו, פאד תאי (ברור), ואורז כמובן ומה לא. מי אכל הכל? אני!!! (לא באמת - זה בלתי אפשרי. הכל נארז ונאכל ביחד במרפסת החדר על הים).     

אוכל בריא בתאילנד

ומה למדתי?
המון! ושסדנת בישול בחופשה זה הכי כיף!
אז מה אני מבשלת עכשיו? סדנא תאילנדית בהשראת המקור כמובן. יהיה טעים!!!





לקטלוג הסדנאות שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה